Look at the world,
what is your situation?
can you say what is love?
is being lost at sea
losing your heart, your way.

Open your eyes,
can still find me in your world,
bathe in my the sea,
you always said he loved,
What was the situation?

Where are the princesses?
where the ladies go?
paths under the earth,
without seeing the sublime spring.

Give yourself a chance to want,
I'm going to dump on you,
give yourself a chance to surrender,
I'm going welcome you.


(by bOw - All of my love 14/10/2009)

0 comentários:

Postar um comentário

bOw

bOw
Bowlokus

Quem sou eu

O asfalto esta liso demais, o mundo redondo demais, o corpo com suas curvas, perfeito demais, pessoas que respiram por ai vivas demais. Nada vale o que se vê, mas o que se sente... O mundo é impensado e organizado demais!
Fui a minha sombra ao sol do meio dia, sou esse corpo que caminha, e serei um mistério algum dia.
Eu sou masturbação mental, aquele zumido no teu ouvido, as borboletas do seu estômago e a sujeira mais íntima, pois ninguém tem um troço como eu.

Seguidores

=)

search marketing
Visitas